Na wat kleine aanloopincidenten kunnen wij melden, dat alle horecazaken inmiddels door de nieuwe barcommissie ter hand zijn genomen en alles nu weer beter functioneert. De barcommissie, die alle zaken rondde bar en horeca coordineert, is nu compleet en bestaat uit:
Willem Koreman
|
Voorzitter en agendabeheer website en verhuur
|
Tom Blekkenhorst
|
Namens senioren competitie
|
Martijn Harren
|
Namens senioren competitie
|
Matthijs de Moel
|
Namens jeugdcompetitie
|
Rob Böhne
|
Namens recreanten
|
Frank Jansen
|
Voorraadbeheer en inkoop voor drank/etenswaar enz.
|
Jos Hanck
|
Namens de Stichting en inkoop van alle andere zaken, zoals schoonmaakartikelen.
|
Voor op- en of aanmerkingen kunnen jullie dus bovenstaande personen aanspreken.
Ook willen wij het logboek, wat achter de bar op de kassa ligt een nog belangrijkere rol laten spelen in de dagelijkse communicatie. Dus wanneer je bardienst hebt en je signaleert iets, schrijf dit dan met vermelding van datum en ook je naam in het logboek.
Dit kan een opmerking zijn over de staat waarin de bar/keuken is aangetroffen, of artikelen die dreigen op te raken enz. enz. het logboek wordt regelmatig gecheckt, dus tekorten worden ook automatisch weer bijgevuld.
Alleen als er een directe aanleiding is, kun je Frank telefonisch benaderen, zijn nummer vind je bij de barspelregels.
Deze regels zijn overigens recent weer bijgewerkt en geactualiseerd. Bekijk ze nog eens en handel er zoveel mogelijk naar.
Alles is op deze manier onder controle en als iedereen positief meewerkt, zullen kleine rimpels, die altijd wel kunnen ontstaan ongemerkt worden gladgestreken. Iedereen veel plezier en succes gewenst.